/Files/images/інклюзія.jpg

Інклюзивна діяльність в ЗДО

Сучасний дошкільний навчальний заклад відкритий для всіх дітей. Включення дітей з особливими потребами в освітній процес дошкільного навчального закладу змінює передусім установки педагогів на розуміння особливостей розвитку дітей та врахування їхніх особливих потреб та потенційних можливостей розвитку в освітній роботі. Особливості дітей із порушеннями психофізичного розвитку неможливо нівелювати, тому потрібно змінювати організацію освітнього процесу в групі задля вирішення завдань навчання, виховання і розвитку всіх дітей в групі.

З метою забезпечення цілісного входження дитини з особливими потребами в загальноосвітній простір, що відповідатиме її потребам і можливостям, в нашому дошкільному навчальному закладі передбачена така форма організації освіти, як інклюзивна. Інклюзивна освіта означає створення умов для отримання, засвоєння і використання знань, умінь і навичок дітьми з особливими освітніми потребами в різних видах діяльності разом з усіма однолітками групи. Тому загальною метою дошкільного навчального закладу з інклюзивною освітою є забезпечення умов для спільного виховання і навчання дітей з різними психофізичними особливостями розвитку.

В нашому закладі функціонує 2 інклюзивні групи:
1. Група для дітей молодшого дошкільного віку «Калинка»
2. Група для дітей старшого дошкільного віку «Дзвіночок»
У інклюзивних групах з дошкільнятами додатково працюють відповідні профільні спеціалісти: асистенти вихователя, вчитель – дефектолог, вчитель – логопед, практичний психолог.

Кiлькiсть переглядiв: 97

Коментарi