Пятаєва Майя Володимирівна
Освіта: неповна вища педагогічна
Закінчила у 1997 році Канівське училище культури
Стаж роботи: 21 рік
Педагогічне звання - "Вихователь-методист"
Музичне виховання дітей дошкільного віку
Дошкільний вік - період , коли закладається початкові здібності , що обумовлюють можливість залучення дитини до різних видів діяльності . Що стосується області музичного розвитку , то саме тут зустрічаються приклади раннього прояви музикальності , і завдання педагога розвинути музичні здібності дитини , ознайомити дитину з музикою. Музика має властивість викликати активні дії дитини . Він виділяє музику з усіх звуків і зосереджує на ній свою увагу. Отже , якщо музика надає такий позитивний вплив на дитину вже в перші роки його життя , то необхідно використовувати її як засіб педагогічного впливу . До того ж музика надає багаті можливості спілкування дорослого і дитини , створює основу для емоційного контакту між ними.
Зміст музичного виховання дошкільника є прилучення його до різних видів музичної діяльності , формування уваги і інтересу до музики. У цей період формується , насамперед , сприйняття музики. Воно займає провідне місце в музичному вихованні дітей в цілому.
Розуміючи проблему розвитку музично сприйняття в такому широкому плані , педагог протягом усього заняття спонукає дітей прислухатися до звучної музиці. Тільки тоді , коли музика на занятті перестане бути звуковим фоном , коли постійно мінливий характер , настрій , виражені в ній , діти будуть відчувати і усвідомлювати , виражати в своїй виконавській і творчої діяльності , набуті навички та вміння підуть на користь музичному розвитку . Це сприятиме головній задачі музичного виховання - розвитку емоційної чуйності , прищеплювання інтересу і любові до музики.



Кiлькiсть переглядiв: 502